tisdag 27 januari 2015

Enjoy Candles

Plugg, plugg så ögonen går i kors här hemma... Just nu ett projekt med att inreda ett pool-hus, en uteplats och ett sovrum. Moodboards, kollage, produktlistor, planritningar etc till varje. Det är verkligen superroligt men ack så mycket tid det krävs.

Jag sitter på vårt kontor och utanför blir det snabbt mörkt. Svårt att jobba med millimeter-papper och skalor när det blir kväll så jag tror jag drar mig in i stora huset strax. Tänder upp en massa ljus och sätter på någon bra musik och varvar ner lite innan det är dags att laga middag.

Och apropå ljus. Även jag har hakat på trenden med de fantastiska naturtrogna led-ljusen från Enjoy Candles. Dessa är gjorda i äkta vax och de är såååå fina och man måste nästan tänka efter både en och två gånger innan man försöker blåsa ut dem :-)

Det bästa är att de går på timer också så man kan ställa in så det lyser fint och välkomnande när man inte är hemma. Bra va!? Så småningom får det nog bli ett par till. Jag tänker att det kan bli supermysigt ute på terassen i sommar och även i orangeriet. Dyra? Javisst men så är det också riktigt bra kvalitet.


I mitt fönster just nu. Så välkomnande och mysigt med vaxljusen från Enjoy Candles. De små lyckodjuren ska bringa tur i vårt Casa och de kommer från Louise Interiör.


Min Myrsine (mer lättskött än myrten) håller sig fin och växer så det knakar. Här i en vacker kruka från Royal Bothanic Garden som jag köpt i vår lokala blomsteraffär som har så mycket fint.


Bild lånad från Enjoy Candles hemsida.



Inga kommentarer: