söndag 25 januari 2015

Hemma

Efter tre helt sagolika veckor i Sydafrika är vi nu hemma igen! Vi har haft det så fantastisk härligt så man nästan får nypa sig i armen att vi varit med om allt detta... När jag kommit ikapp med lite här hemma tänkte jag lägga upp ett inlägg om vår resa.

Men nu är det massor av tvätt och andra praktiska ting som måste fixas och inte minst maaaaassor av plugg för att komma ikapp.

Ute ligger ett puderfint täcke av snö och det väntas minusgrader hela veckan. Brrrrr - köldchock - vi som nyss levde i badkläder, tunna svepande kjolar och flip-flops :) Kaminen lär gå varm närmaste tiden och det är tur man bunkrat upp med många ljus i alla dess former. 

Bilden är från imorse när jag tassade upp och tände lite ljus till frukosten. Trots allt är det rätt mysigt att vara hemma i sitt eget lilla casa igen och jag har sovit som en stock i den toksköna sängen inatt!

Trevlig söndagskväll önskar jag er!

Inga kommentarer: