tisdag 24 mars 2015

Att starta veckan med tiotusen

Igår morse vaknade jag upp till 10.000 följare på Instagram. Alltså TIOTUSEN!!! Det är ju inte riktigt klokt när man tänker på hur många detta är. Som att fylla en fotbollsarena, som någon sa, eller nästan dubbelt så många invånare som i lilla staden... Ja, det är svindlande siffror om ni frågar mig.

Jag är så glad att kunna inspirera er med det jag älskar - inredning och trädgård. Att studera till inredningskonsult är det roligaste som finns och jag kommer ständigt på nya idéer och jag längtar tills jag ska dra igång min egen verksamhet på riktigt.

Här på bloggen kommer jag att fortsätta inspirera med en mix av trendspaning, Feng Shui-tips, bilder från egna hemmet och trädgården och en massa annat som händer. Tack för att ni vill följa mig och kika in här!



Inga kommentarer: