onsdag 18 mars 2015

Bädda rent med nya linnelakan - bästa känslan!

Känslan av att bädda rent i sovrummet - inte mycket som slår det! Och nästan längta tills det blir kväll så man kan krypa ner och snusa på det nytvättade sänglinnet. Idag bäddade jag med öppen terassdörr och släppte in solens värmande strålar. Och DET mina vänner - var en helt underbar känsla.


Nya ljusgrå linnelakan från HM Home som är riktigt snygga och matchar de nya linnegardinerna från samma ställe. Prydnadskuddarna i olika toner i ljung, beige och mörkgrå kommer från Soul of Himla och jag gillar dem verkligen jättemycket.


Sen gjorde jag en liten förändring och bytte överkast. Detta har vi haft liggande över en soffa i tv-rummet men nu så fick linneöverkastet flytta till soffan istället. Den ljungfärgade pläden kommer från My Habitation. Omväxling förnöjer, eller hur!? :) 


Ljuvliga små snödroppar hittade jag mitt inne i skogen igår och kunde inte låta bli att plocka med mig några och sätta i en liten glasvas. Vårtecknet som gör mig varm i hjärtat. Har inte en endaste liten snödroppe i trädgården. Måste, måste råda bot på det till nästa år!


Önskar er en strålande dag och hoppas ni njuter av solen! Ska jobba undan så fort jag bara kan så jag kan vara ute lite och få lite sol på näsan jag också.

Inga kommentarer: