onsdag 14 oktober 2015

Jul hos Ellos 2015

Ja men vi fortsätter väl att titta på lite julnyheter hos de stora varuhusen och webb-butikerna :-)

Här kommer lite inspiration från Ellos. Verkligen härliga bilder som får mig att längta liiiite efter julen nu... Det är ju trots allt inte så länge tills det är dags att plocka fram pyntet. Och som jag brukar säga; jag vinterpyntar - för då kan man piffa redan i mitten av november eller så.

Själv är jag inte mycket för tomtar och rött utan föredrar mer stillsamma färger som vitt, guld, silver till jul och så tar jag gärna in lite smått och gott från naturen som får agera bas till mina dekorationer. Kottar, lärk, gamla grenar, gran, mossa...

Den här stilen gillar jag. Så voilá här kommer ett litet bildregn från Ellos - julen 2015:






Klicka på bilden nedan om du vill beställa något från Ellos:

Inga kommentarer: