onsdag 25 november 2015

Smyglyssnar på julmusik i mina nya hörlurar från Sudio

Grått, regnigt och trist. Man får göra vad man kan för att stå ut i november-tristessen! Tidningar, bloggar och instagram är just nu proppfulla av inspiration inför julen och jag börjar känna en viss längtan (läs STOR) efter att ta fram våra stjärnor och adventsljusstakar men tänkte jag skulle behärska mig någon dag till...

Så länge käkar jag skumtomtar, dricker kaffe, doftar på hyacinten och smyglyssnar på julmusik i mina nya supersnygga hörlurar från Sudio. Kanonbra studioljud och matchar mobilskalet perfekt. Mobilen och hörlurar är ju som en del av inredningen då dessa ständigt ligger framme eller vad säger ni!? Så dessa snyggingar är ett hett tips! Riktigt bra pris dessutom. Finns i flera olika varianter och konstruktioner med olika färger, sladdlängd och bredd mm.

Mina heter Klang och är i vitt och guld med tre-knappars fjärrkontroll. Dessa har en sladd som är längre än den andra för att man ska kunna lägga den runt nacken och hålla lurarna bättre på plats. Smart när man tränar t ex. I förpackningen får man med 5 utbytbara gummihattar och ett snyggt etui i äkta läder.

I samarbete med Sudio får ni mina kära läsare 15% rabatt på hörlurar från idag och ända fram till årets slut! Använd bara koden "Casavik15" i kassan så dras rabatten av. Perfekt julklapp eller varför inte ett par till dig själv!



Inga kommentarer: