tisdag 26 januari 2016

Underbart fin badrumsmatta

Ni vet att jag var på jakt efter en ny badrumsmatta till nya badrummet. Jag ville ha en varm naturfärgad och helst rund matta som skulle balansera upp det lite strama svart-vita och fyrkantiga.

Har letat febrilt och ett felköp senare så hittade jag DEN perfekta mattan i en webbutik hos en instagramvän @homebymica. Den här mattan hade den rätta varma tonen och är så himla fin i mönstret med små rundlar som omringar den stora cirkelni i mitten. 

Åter igen blev det som jag hade tänkt mig. Fina naturmaterial och färger som ger den där varma ombonade känslan jag ville komma åt.

Från samma butik kommer även den stora snäckbollen, också den i underbart varm ton, och den blev sista pricken på bänkskivan. Ni förstår så mycket tid jag vill spendera här nu va?!? ;-) Tända doftljus, diuscha länge under den stora vattenfalls-duschen, vira in mig i mjuka badlakan...



Inga kommentarer: