måndag 14 mars 2016

Nya supersnygga trådlösa hörlurar från Sudio

Måste visa er mina nya snyggeli-snygga trådlösa hörlurar från Sudio Sweden. Kanonbra riktigt studioljud och att de är trådlösa är ju bara så praktiskt. Slippa alla sladdar man trasslar in sig i hela tiden. Nu när jag kommit igång ordentligt med träningen igen är de här helt perfekta!

Hörlurarna heter Vasa Blå och finns i olika färgkombinationer. Mina heter Rose Gold Black. Upp till 8 timmar frihet utan sladd är helt perfekt måste jag säga! Man kopplar enkelt ihop hörlurarna med sin smartphone och på hörlurarna sitter en mikrofon och en liten fjärrkontroll.  I paketet med hörlurarna får man också ett snyggt läderetui och en förpackning med utbytbara gummihattar.

Blir du sugen på ett par sådana här hörlurar så har jag, mina kära läsare, i samarbete med Sudio fått möjlighet att erbjuda er 15% rabatt. Använd bara koden "Marie16" i kassan så dras rabatten av.



Inga kommentarer: