måndag 21 november 2016

En ny Äng

Ibland blir man så där extra glad. Så där glad så det pirrar i kroppen och man vill dansa omkring och ta hela världen i famn. Min fantastiske man skulle åka och handla medan jag jobbade och så kommer han hem med ett stort paket och famnen full av blommor!

I paketet låg den stora Äng-vasen från Klong. Jag har den lilla sedan tidigare och älskar den. Nu fick den en större kompis som blev helt galet fin på matbordet. Den lilla blir liksom för pjuttig där på det stora bordet.

Gissa om det var roligt att fylla den med de vackra blommorna som jag också fick. Precis i min smak, ranunkel, fresia, vit julros och protea (en superhäftig blomma som är Sydafrikas nationalblomma). Denna är i knopp nu och det ska bli så spännande att se när den slår ut. Fyllde även på med grön skimmia som jag hade från en tidigare bukett.

De där överraskningarna, när man minst anar det, de är de absolut bästa! <3




Inga kommentarer: