tisdag 6 december 2016

Ett litet rabattips inför julen

Hej hej, har inte hunnit kika in här på ett par dagar.... Vi har varit iväg i Småland i mina föräldrars fritidshus ett par dagar. Pysslat, gjort pepparkakshus, samlat mossa och granris i skogen, ätit och druckit gott och umgåtts med hela stora familjen (föräldrar, barn och syskon med familjer). Sååå mysigt och avkopplande.

Sen har det varit 2-årskalas och jobb och träning och pyssel men nu är jag här igen och idag tänkte jag tipsa er om en finfin rabatt på allehanda vackra inredningsprylar!

Många av er har gillat och frågat var jag köpt den grå mysiga pläden med pälsbollar som jag visat upp och den kommer alltså från webshopen Oakway Interior som från och med idag har 10% rabatt samt fri frakt på hela sortimentet fram till jul! Uppge bara koden OAKWAYJUL i kassan så dras rabatten av.

Här ser ni pläden samt de fina Citylights ljushållarna från Loise Roe som också kommer från Oakway Interior.

Världens gosigaste pläd är detta! Flyttar runt den överallt :-)

Även den lilla oljelampan kommer från Oakway.

Så också den handbankade champagnekylaren

Det finns hur mycket fint som helst i webshopen. In och kika vetja och shoppa loss med rabatten!

Idag har jag varit ute en stund i trädgården och gjort en liten vinterinstallation av några av de skatter från skogen vi släpade med oss hem från Småland. Visar snart!

Kram <3

Inga kommentarer: