måndag 16 januari 2017

Doftljus och en härligt vintrig promenad vid Knäbäckshusen

Doftljus är något som jag verkligen kan gå igång på... Just nu inne på mitt kontor har jag tänt ett Beachhouse Company doftljus - Garden Glory - i fönsterkarmen med passande utsikt över trädgården som badar i ett vintrigt solljus. Ännu en kall och solig vinterdag.

På soffbordet nedan ser ni senaste tillskottet i doftfamiljen; Crane Flower från Voluspa som också doftar underbart gott. Lyxigt med ett så stort doftljus i glammig guldig förpackning.


Jag tänkte att jag skulle visa lite bilder från helgens promenad på Rörums strand vid Knäbäckshusen här på Österlen. Det är en av de vackraste stränder jag vet! Alla årstider.


Vintersolen ritade långa skuggor på stranden. Längst bort i bild ser ni Stenshuvud.


Snötäckta stenar och klarblå himmel.


Vintersol bort mot Vik där vi bor.


Så vackra färger denna dag.


På några ställen sträcker sig träden ut över vattnet och man får en känsla av att vara på någon helt annan plats än Sverige.


Där fastnade visst bloggerskan på bild också...



Ryggsäcken var packad med kaffe och de sista lussebullarna. Smakade mumma!



Inga kommentarer: