torsdag 16 mars 2017

Nätbaserad inredningskonsultation

Redan torsdag. Veckorna rusar förbi och här sitter jag och skissar på ett sovrumsförslag till en kund.


Det är en helt och hållet nätbaserad konsultation där kunden får hjälp att skapa ett sovrum i mjuka, vilsamma toner med lite lyxig känsla. Allt enligt kundens önskemål. 

Ni vet väl att jag jobbar med nätbaserade inredningskonsultationer? Jag är certifierad inredare och driver mitt eget företag Sandblomman Interiör & Design

Jag hjälper dig att hitta vackra lösningar för ett personligt och harmoniskt hem att leva och trivas i. Självklart utgår jag alltid från just dina önskemål, behov och förutsättningar och skräddarsyr lösningar och prisförslag i varje enskilt uppdrag.

Kunden får ett så kallat moodboard och collage samt en komplett åtgärdsplan och inköpslista. Feng Shui ligger mig varmt om hjärtat så detta tänk ligger ofta till grund bakom förslaget. 

Läs gärna mer på Sandblomman.se och skicka ett mejl till info@sandblommana.se om du har frågor!


Bjuder också på ett litet tips när det gäller doftljus. Snåla inte med tiden första gången du tänder det i ett försök att det ska räcka längre! Nej, du ska istället låta det brinna så länge att HELA stearinytan smälter och det bildas en ytspänning. Då smälter det lager för lager och det bildas inte en grop. För ett ljus som är cirka 5 cm i diameter tar detta ungefär 2 timmar.

Och ser ni!? Körsbärskvistarna börjar blomma. Underbart ju!

Det var dagens lilla tips och med det önskar jag er en skön torsdag!

Inga kommentarer: