söndag 5 mars 2017

Regnig söndag och nytt i Ängen

Regnet  vräker ned utanför fönstret och det blåser kraftigt. Inte direkt så man slår kullerbyttor av lycka och får vårkänslor direkt... Men jag är fortfarande småkrasslig så det gör inte så mycket att mysa omkring inomhus faktiskt. Vet inte hur många gånger jag nyst idag.... Städade över lite snabbt och så var det med det.

Vi fikar istället på blåbärsmuffins och dricker cappuccino och lyssnar på en glad spellista på Spotify som heter Richard Bransons Happiness Playlist :-) Tips!

Fick ett uppiggande sms från mina kära väninnor om en väntande söndagsbrunch i Malmö om två veckor. Ser verkligen fram emot det.

Och så har jag lite nya blomster i min Äng! Förra veckans anemoner hade gjort sitt men resten var fortfarande fint så jag köpte tre maffiga rosor i olika rosa toner och så blev den som ny igen. Tycker det är fint att sätta till en del grönt på kanterna så att buketten blir lite rufsig. Älskar denna vas som man kan möblera om i och få att se så olika ut från vecka till vecka.


Nya doftljuset Kiss in the Rain (passande namn hihi) från Bridgewatercandles följde med i månadsboxen från Candlebox - en webbshop där man kan prenumera på doftljus. Mer om detta kommer i ett senare inlägg! Håll ögonen öppna.


Idag är också sista dagen med rabattkod hos Ellos (se tidigare inlägg) om du vill passa på att shoppa vårnytt till kanonpris.

Happy Sunday! Kram M


Inga kommentarer: