torsdag 30 mars 2017

Tips på snygga klädkrokar och påminnelse om rabatt

Hej från en förkyld och krasslig bloggerska... Gah, så segt med ännu en förkylning. Kände mig hängig och trött i måndags och det var såååå segt på träningen så det kändes som att någonting var på gång i kroppen. Och ja, som ett brev på posten vaknade jag med världens halsont i tisdags.

Försöker vila mig frisk men det är inte lätt när man har spring i benen... På tal om spring ;-) - längtar efter solen och värmen igen och att kunna börja använda min nya rosa trenchcoat och mina rosa spetssneakers. De hänger där i hallen tillsammans med ursnygga ryggan från Gaston Luga och bara väntar på att få användas! Rosa alltså, visst blir man glad!?

Påminner om att med koden sandblomman15 får ni 15% rabatt inklusive fri frakt på valfri läcker ryggsäck från Gaston Luga!


Fick frågan om tips på nätta snygga klädhängare/krokar till hall och ovan ser ni våra Y-krokar, design Stina Sandwall som jag tycker är riktigt snygg och en klassiker som håller länge och alltid känns "rätt".

Här kommer ytterligare lite tips på fler snygga klädhängare/krokar som piggar upp vilken hall som helst:


Dots / Muuto


Knax / LoCa


Bill / Maze


Circles/ House Doctor


Hook / Hay


Mama / Essem


Hoppas ni fick lite tips på krokar! Dessa behöver ju nödvändigtvis inte hänga i en hall. Supersnyggt i sovrummet, barnrummet, gästrummet, kontoret osv.

Kram M
<3



Inga kommentarer: