fredag 28 april 2017

Älskade pion - nu är piontiden här

Hej hopp! Så var det fredag igen - veckans bästa dag eller vad säger ni!? Långhelg dessutom. Fredagsbuketten kom på plats redan i onsdags för när jag var i Malmö och fick lite vårfräscht hår hittade jag helt underbara pioner! Rosa fantastiska Sarah Bernhardt som är min favorit-pion alla kategorier.


Pioner är verkligen min absoluta favoritblomma. Kanske för att den bara finns under en begränsad period? Hur som helst, så är den så otroligt vacker tycker jag och finns ju i en massa fina sorter. Jag hoppas, hoppas att mina pioner i trädgården ska ta sig i år. Har inte haft någon riktig lycka där...


Kudde Classic Collection (Sleepo), vas Skrufs glasbruk, ljusstake ByLassen, doftljus Bridgewater (Candlebox of Sweden). 


Hittade riktigt prisvärda snygga grå ljus på Lagerhaus.se - tips!


Då var det dags att ta tag i veckostädningen här hemma! Solens strålar är underbara men ack så avslöjande ;-)


Inga kommentarer: