söndag 23 april 2017

Fotokonst från Printler och rabattkod till dig

Jag älskar fotokonst! Det är verkligen en inredningsdetalj som kan förändra ett helt rum. Jag är särskilt svag för svart/vit fotokonst - tycker det är så himla snyggt i inredningen.

Senaste tillskottet är dessa två skönheter från Printler som har sååå mycket snyggt! Den vänstra heter "Dark Beauty" av Peter Edqvist och den högra heter "Det gamla pumphuset" av Marianne Brattberg. Båda är i storleken 50*70 cm.

De flesta motiv finns i olika storlekar, från 21*30 cm upp till 70*100 cm. Mina snygga ramar kommer från BGA Fotobutik som jag också beställt på nätet. De har massor av fina ramar till bra priser och snabb och säker leverans. Superbra tycker jag!

Nu har jag fått möjligheten att erbjuda er läsare 15% rabatt på samtlig fotokonst från Printler. Ange bara koden marie15 i kassan - men passa på - erbjudandet gäller endast i 48 timmar från nu!




Inga kommentarer: