torsdag 27 april 2017

Nytt och nött och påminnelse om rabattkod på suveräna trådlösa hörlurar

Ett av mina bästa inredningstips för att få till ett personligt hem är att våga blanda gammalt och nytt. Kontraster igen, ni vet. Yin och Yang är alltid rätt.

Man ser många hem som exakt likadana ut med de senaste trendiga inredningsprylarna men hur kul är det egentligen? Inget fel med att inreda med trendiga prylar men att sätta sin egen prägel på och vara personlig är tricket.

I eftermiddag tänkte jag unna mig en egen stund i orangeriet med en kopp kaffe och lyssna på en podd. Det är ju bara så mysigt ibland. Har du någon favorit-podd?

Mina trådlösa mjuka snygga hörlurar från Sudio Sweden är helt suveräna för detta ändamål. Sitter som en smäck på huvudet och helt perfekt när man tränar, städar, tar en powerwalk etc.

Mina lurar heter Regent och har utbytbara sidolock för den som vill variera sig lite :-)

Påminner om att med koden sandblomman15 får ni 15% rabatt på alla hörlurar från Sudio Sweden fram till den 20 maj. Just nu får du också ett fräckt mobilskal i marmordekor på köpet (värde 275 kronor).


Mitt slitna gamla turkos skåp i orangeriet är en riktig favorit och är inköpt hos Apotekarns i Simrishamn. Även det turkosblå mosaikbordet och smidesstolarna ni ser i bakgrunden kommer därifrån.

Inga kommentarer: