torsdag 6 april 2017

Vackra keramikägg till påsk

Jag är inte så mycket för påskpynt men lite fint vill man ju ändå pynta med och känna att det är en mysig högtid nu på våren. Det blir lite kvistar med ägg och fjädrar och våriga blommor.

Just ägg är jag faktiskt lite svag för. Det är något med formen som tilltalar mig och som ofta balanserar upp den övriga inredningen med sina runda former.

Jag hittade alldeles förtjusande keramikägg med Mandala-mönster, design Majas Cottage. Som vanligt när det gäller Maja-produkter går 10% till Barncancer-fonden och det är en så himla fantastisk affärsidé. Äggen hittade jag hos presenten.se.




Kan också passa på att tipsa om att Nordicfeel har bra erbjudande just nu! Nordicfeel är hårvård, parfymer, makeup mm till priser som ligger lägre än i butik och alltid snabb leverans och fri frakt.

Med koden SUPERWEEK17 får du just nu 100 kr rabatt när du handlar för 600 kr eller mer. Gäller tom söndag 9/4. *
Du får också 15% rabatt på alla makeup (ingen kod behövs). Gäller tom lördag 8/4.

Klicka bara på loggan nedan för att ta del av erbjudandet:



* Kan inte kombineras med andra erbjudanden eller rabattkoder och gäller ej duo- och triopaket. Gäller ej GHD och Sensai.

Inga kommentarer: