onsdag 31 maj 2017

Grönt är skönt och lite nytt på loftet

Idag blåser det riktig höststorm ute och jag är extra glad att jag har kontoret fem steg från huset! Sitter och tittar ut på hur gardinerna i pergolan står oroväckande rakt ut, tulpanbladen flaxar i vinden och citronträden har vält ett par gånger och tappat ett par frukter...

Annars är det fantastiskt grönt och fint och det riktigt exploderar av grönska där utanför fönstret i trädgården. Vill gärna ta in det gröna sköna till inredningen just nu och har fixat lite på loftet/tv-rummet.


En ny Elefantkudde i grönt i Svenskt Tenn-tyg från bästa Ewa Nywertz webshop, som syr upp kuddfodral i exklusiva tyger till riktigt bra priser, har flyttat in.


De små vaserna kommer från Broste Copenhagen och de köpte jag i en butik i på Triangeln i Malmö. Blev perfekta med några Monstera-blad i.


Och annars då? Jo vi har firat bröllopsdag. Två år och bomullsbröllop. Igår var det alltså 2 år sedan vi blev man och hustru på Kronovalls Slott.

Och det firades förstås. Riktigt furstligt. Jag hade fått en flaska Dom Perignon 2006 av en nöjd kund för ett tag sedan och på kvällen korkades den upp! Väldigt god. Kan lätt vänja mig ;-)


Vi frossade i löjrom och Skagenröra och sippade på de ädla bubblorna.

Må väl!
Kram M <3






Inga kommentarer: