tisdag 13 juni 2017

Älsk på lupiner

Visst är det härligt med alla blommor man kan plocka med sig hem från dikeskanten just nu!? Min absoluta favorit är lupiner och jag passar på att ta in ett stort fång denna korta tid på året när de blommar.

Jag älskar de olika nyanserna av rosa, vitt, lila och blått som tillsammans bildar en ljuvlig färgskala på soffbordet.



Slänger in en bild på vårt sovrum som blev väldigt populär på Instagram när jag la upp den. Tycker själv den blev lite mysig med brickan och lilla kaffekoppen och så har jag bytt ut den lite vintriga ull-pläden mot en tunnare pläd i bomull. Kommer från HM Home men det är ett tag sedan jag köpte den.

På fredag ska det göras ett inredningsreportage här hemma så den här veckan har vi en del att stå i med att fixa till trädgården, städa och helst putsa fönster och så piffa i varje vrå :-)


Inga kommentarer: