torsdag 6 juli 2017

Mer från gästrummet och påminner om rabatt på fotoprints från Desenio

* samarbete *



Tänkte att ni kanske ville se fler bilder från gårdshuset och gästrummet som jag stylade om med lite nya posters och textilier i veckan!?

De tre nya och ursnygga posters som jag hängde ovanför byrån kommer också från Desenio och är i formatet 30*40 cm. De är sååå himla fina tycker jag och till ett superbra pris!


Påminner er om att med rabattkoden CASAVIK25 så får ni hela 25% rabatt på alla posters från Desenio under tiden 4-6 juli 2017 (gäller ej handpicked/ramar). Dessutom fraktfritt över 299 kr.


På byrån står lampa från Watt & Veke, en korall från Myhomecollection, ljuslykor Skultuna och PB Home samt kruka från House Doctor. Ljusslinga Lagerhaus.se, korg med växt Granit, stege gammal från en lokal butik.



Dessa posters heter Dancer 1, 2 och 3 och jag föll pladask för motiven med härlig dynamik. Ramarna kommer från BGA Fotobutik.


Jag är så glad att tog tag i att fixa till vårt lilla gårdshus och gästrummet. Så otroligt mycket det kan göra att bara sätta till lite nytt på väggarna och lite annat fix! Nästa steg blir att måla om fönstret så att det blir vitt liksom alla andra fönster här i Casa Vik. Det är det sista som fortfarande är rött och det stör mig ännu mer nu när resten av rummet blivit så fint....

Ha en fin dag!
Kram M <3





Inga kommentarer: