tisdag 4 juli 2017

Rabattkod på snygga posters från Desenio och stylat gästrum

* samarbete *


Jag har fixat lite i gästhuset och tänkte att ni kanske ville se hur det blev!?

Gästrummet som ligger i ett av gårdshusen är väl det rum här hos oss som fått minst omsorg sedan vi flyttade in. I princip ingen omsorg alls faktiskt. Lite synd för det är himla mysigt det där lilla gårdshuset och viktigt att göra det mysigt för sina gäster ju.

Nu ska det få sig en renovering när vi bygger ut men innan dess ville jag göra ett försök att med enkla medel piffa till det en smula.

Något som verkligen kan förändra hela känslan i ett rum är fotokonst och det var det jag utgick ifrån när jag stylade om. Jag ville få bort den lite lantliga känslan, göra det lite mer ombonat och lite modernare samt använda mig av verktygen i Feng Shui.


Jag hittade så snygga posters hos Desenio. De här motiven av Tove Frank är så himla, himla fina tycker jag och de förmedlade precis den känsla av lugn och harmoni som jag ville få fram.


Måtten på tavlorna är 70*50 cm och jag ramade in dem i snygga, enkla, svarta träramar från BGA Fotobutik. Denna modell heter Line och är den jag gillar bäst för jag tycker det är motivet i bilden som ska tala och ramen ska bara förhöja intrycket.


Nu tänkte jag att ni kanske skulle tycka det var trevligt med ett litet rabatterbjudande och att ni kanske också vill köpa läckra posters från Desenio.

Men passa på för erbjudandet gäller endast 4-6 juli 2017

Med koden CASAVIK25 får du under dessa dagar hela 25% rabatt på poster3s från Desenio (gäller ej handpicked/ramar). Fraktfritt över 299 kr.

Det finns verkligen hur mycket snygga posters som helst hos Desenio. Fantastiska motiv i olika storlekar, svart/vitt eller färg. Kanske vill du göra en hel tavelvägg med motiv i olika storlekar. Hur snyggt som helst tycker jag.


Jag bytte även överkast till detta grå i linne och stylade med nya kuddar, pläd och ullmatta. Allt hade jag redan hemma.

Överkast Norrgavel, runda sammetskuddar Lilys and Honey, smutsrosa och naturfärgade linnekuddar Himla, pläd HM Home, bricka HM Home, ljusslinga Lagerhaus.se, matta Ellos.



Inga kommentarer: