torsdag 31 augusti 2017

Piffa upp badrummet med lite grönt

Ibland behövs det inte mycket för att det ska kännas lyxigt och fint på badrummet! Lite grönt och varma färger gör såå himla mycket för att intrycket ska bli välkomnande och fint.

Prova att sätta en liten vas med en grön kvist bredvid handfatet så ska du se vilken skillnad det gör!

Här har jag satt en rosmarinkvist (!) tillsammans med lite höstflox från trädgården i en söt vas på en bricka tillsammans med en snygg tvål och en diffuser med doftpinnar.

Och ja, man kan absolut ha tavlor på ett badrum tycker jag! Luta den bara mot väggen så slipper du göra onödiga hål!


Doftpinnar K Lundqvist Stockholm, liten keramikvas Kajsa Cramer/Design in a box,
Tvål Victor Vassier (Åhléns, Kicks mfl


Sista dagen i augusti. Hjälp, vart tog den här månaden vägen? Det blev inte den varma sköna sommarmånad jag hoppats på men den blev bra ändå. Och i raketfart flög den förbi. 

Veckan har varit full av jobb (älskar mitt jobb, så mycket kul just nu), träning och förberedelser inför utbyggnaden. Ja, vi går fortfarande och väntar på det där startbeskedet...

När dagarna går i ett och det fortfarande är varmt är det gott att bara göra sig en god sallad tycker jag. Ceasarsallad är alltid en lyckad favorit och den här gången använde jag kyckling-innerfilé som jag panerade i pankomjöl för extra krispighet. Serverade varma i sallden. Mums!




Inga kommentarer: