torsdag 14 september 2017

Ashfield - ny snyggklocka från Daniel Wellington och rabatt

* I samarbete med Daniel Wellington *



Hösten är tydligen här för att stanna! Regn och rusk och igår kom även säsongens första storm. Vinden ven och regnet piskade mot fönsterrutorna hela kvällen och natten.

Lite snopet känns det allt att höststormarna redan är här. Jag hade ju hoppats på en fantastisk september månad med riktig brittsommar i och med att sommaren var som den var.... Nåväl. man får göra det bästa av situationen och fixa så mysigt man kan inomhus istället!

Elda brasa, läsa en bok och dricka ett gott glas rött till exempel. Sämre kan man ha det!


Fötterna upp på läderpuffen med raggisarna på, en gosig tröja och på armen Daniel Wellingtons nyaste klocka; Classic Petite Ashfield. Så väldigt snygg med ett matt svart mesh-armband. Jag valde en svart urtavla och detaljer i roséguld. 


Visst är den snygg?! Älskar klockor som detalj och byter gärna efter årstid och klädstilen för dagen.
Nu har jag såklart ännu ett toppenerbjudande till er mina kära följare! Med koden MARIESANDBLOM får ni nu 15% rabatt på valfri Daniel Wellington klocka (fri frakt). Kanske den nya modellen Ashfield?




Vår tillbyggnad går framåt och det händer massor hela tiden. Man förbereder för gjutning av plattan på tillbyggnaden och nu kan man lättare få en uppfattning hur stort det blir. Fönster och dörrar är beställda och det är elektriker och VVS:are och byggare överallt. Idag har de dessutom rivit det gamla risiga förrådet som ska ersättas av ett nytt. Jag gömmer mig inne på mitt kontor  :-)

Trevlig kväll!
Kram M <3


Inga kommentarer: