fredag 15 september 2017

Fina posters - med min kod får du rabatt hos Printler

* I samarbete med Printler *



Det är väl knappast någon nyhet att jag älskar att göra stilleben!? Det finns enligt mig inget snabbare och billigare sätt att förändra ett rum på. Ofta behövs inget nytt utan man kan bara flytta runt, använda sig av årstidens material och tänka på att jobba med motsatsförhållanden; högt/lågt, runt/fyrkantigt och så vidare.

Jag var sugen på lite nya prints och ville ha något annat än svart/vitt som jag har ganska mycket av sedan tidigare. Hos Printler hittade jag så fina motiv som andas lite höstkänsla.


Har också fixat en bra rabatt till er! Med koden sandblomman15 får du 15% rabatt på hela Printlers sortiment fram till på söndag den 17 september 2017 kl 19.00.


Mina motiv är från vänster "Gränd" av Oscar Nord och "Vissnar för en stund" av LisaLove Bäckman.

Hoppas ni får en mysig fredag!
Kram M <3

Inga kommentarer: