torsdag 16 november 2017

Första amaryllisarna och en titt i webshopen

I helgen köpte jag två vita amaryllis-lökar och de fick ta plats i KEW Garden-krukorna i köksfönstret. Tillsammans med ljuskoppar och en ljusslinga blev det riktigt mysigt. Det lyser upp det grå som varit flera dagar nu och påminner om vad som komma skall...


Igår var vi en sväng till förrådet/magasinet för att hämta hem några fläktar och då passade jag även på att ta hem adventsljusstakarna. Mitt kontor är nu fyllt av jullådor men det är ändå väldigt trevligt kan jag tycka :-)

Jag sitter och gör lite moodboards inför inflyttningen i den nya delen och det är så himla roligt att planera och fundera ut hur allt ska inredas. Lampor, tavlor, kuddar, plädar....

Kikar in i min webshop för där finns några saker som kanske hamnar här! Det har kommit in en hel del nytt så jag tycker absolut ni ska titta in. Ni hittar webshopen här eller genom att klicka på bilden överst i marginalen.

Lite nyheter i shopen:


Nej, nu ska jag in och förbereda middagen som blir lammfärsbiffar och sen blir det en tur till magasinet igen och då kan det vara skönt att ha middagen något så när klar till ikväll.

Vi hörs snart igen!
Kram M <3




Inga kommentarer: