torsdag 9 november 2017

Julklappstips - lyxig presentförpackning från Daniel Wellington och superrabatt

* I samarbete med Daniel Wellington *





Höger eller vänster hand?


Jag kan stolt presentera Daniel Wellingtons splitternya presentboxar för er! Ett vackert svart paket med rött sidenband som verkligen ger en lyxig känsla. 

Skapa ditt unika Gift Set med klocka, utbytbart klockarmband eller cuff (stelt armband) och du får detta i den fina presentboxen.

Just nu får du 10% rabatt på Gift Set Creator OCH med min rabattkod får du ytterligare 15% rabatt!
Koden du ska ange i kassan är MARIESANDBLOM. Tips, tips till julklapp! 

Ge dig själv eller någon du tycker om en lyxig julklapp från Daniel Wellington och få ett superpris med min rabattkod! Fri frakt och retur världen över.

Vill du enbart köpa klocka så gäller min rabattkod på 15% naturligtvis på detta. 


Fina Classic Petite Melrose med tillhörande Cuff (armband) på min handled. Stort gilla på det!


Inga kommentarer: