måndag 15 januari 2018

Målarhelg, rabatt på lampan och på muggar

Inlägget innehåller adlinks





Oj oj oj som vi målat hela helgen! Den nya hallen och entrén är nu färdigmålad och vårt nuvarande sovrum (som snart blir gästrum) är målat i en ny kulör och taket där är uppfräschat och målat och även en ny detalj som jag snart tänkte visa er!

Som vi slitit.... Det värker i nacken, axlarna, ryggen och händerna - nästan skönt att det är måndag och hantverkarna tar vid så vi får vila våra trötta kroppar lite. Jag var helt slut och gråtfärdig igår kväll. Ni vet när man slitit hela dagen och tror man är klar och så blir det inte riktigt bra och man måste göra om, allt är kladdigt, färgen skvätter, man välter saker för att man är så trött osv osv.... Så var det igår kväll.

Klockan nio fick vi värma en kalkonsnäcka från frysen och skippa den planerade pastamiddagen innan vi ramlade i säng i gästrummet där vi sov för andra natten i rad. Fast DET var lite mysigt! Nästan som att man var på semester.

Idag är elektrikern här för att sätta in lampor i nya förrådet och även utvändiga lampor på nya delen, ställningarna monteras ned och parketten i walk-in-closet och sovrum är på g.


Många av er gillade vår fina nya bordslampa Flos IC Lights och jag tänkte bara hinta om att 
Svenssons i Lammhult just nu har 10% rabatt på denna!

Ja, de har 10% på ALLA bordslampor så hade ni tänkt införskaffa en så tycker jag att ni ska passa på nu när det är rabatterade priser. En snygg lampa är ju en fantastisk inredningsdetalj tycker jag.


Gatto står på mångas önskelista


Fina lilla Bug från PHOLC


Bestlite B1 - så snygg



Drömlampan Taccia



Dricker kaffe ur favoritmuggen. Och när jag ändå är inne på tips - just nu 25% på alla Muggar hos designonline.se

Ha en riktigt bra måndag mina vänner!
Kram M <3

Inga kommentarer: