fredag 2 februari 2018

Lite mer gästrum och tvn är uppe

Fredag mina vänner. Frasiga tulpaner är inhandlade, kylen är laddad med en massa gott och bubblet är på kylning. Hej härliga helg!

Jag ser fram emot att senare hämta mitt lilla hjärta vid tåget i Simrishamn. Han ska spendera helgen hos oss och det ska bli så himla mysigt. Vi får se vilket av gästrummen han väljer!

Blir det kanske det nya som tidigare var vårt sovrum? Här har vi nu fått upp tv:n på väggen och byrån som tidigare stod i hallen blev superbra här. Det är en IKEA-byrå som jag bytt knoppar på. Valde så fina lite gammaldags porslinsknoppar.


Färgskalan här inne är grå-blå med lite inslag av vitt, svart och brunt. Verkligen en harmonisk och fin kombination av toner om jag får säga det själv.... De fina ljuslyktorna City Light hittar du här.


Det ska upp några fler tavlor på väggarna och så ska jag måla två små pallar i samma kulör som väggen som man kan ha som sängbord.


Jag vill också ha någon form av matta på golvet. Vi ska testa med den fluffiga mattan vi hade under matbordet tidigare, får se om den är för stor eller om det funkar.


Vill ni ser mer och andra delar av rummet hittar ni det här.

Kikar in till er lite senare med ett toppenbra erbjudande!

Kram M <3

Inga kommentarer: