måndag 5 februari 2018

Vackraste vintervädret och nytvättat

Inlägget innehåller adlink





Ibland får man omprioritera. För att man kan. Och idag var det just precis en sådan måndag. Strålande solsken och vindstilla. Ett par minusgrader. Efter senaste tidens förfärliga väder kom detta som ett skänk från ovan.

Så vi tog en helt underbar promenad, genom det lilla fiskeläget och ned till havet. Så vackert så det nästan gör lite ont. En sådan dag jag är extra tacksam för där jag är i livet just nu och att jag bor just på denna lilla pärla på vår jord.

Visst är det vackert?!




Men tvätten den springer ju inte ifrån en även om vädret är gudomligt.... Fast jag tycker faktiskt inte det är tråkigt alls att tvätta. Värre är det med strykningen - den kan jag leja bort varje dag i veckan.


Tvätten blir ännu mer njutbar med härligt doftande tvätt- och mjukmedel. Älskar dessa produkter från Washologi. Finns inte mycket som slår den där doften av nytvättat. Och att de dessutom är miljövänliga och dryga är ännu ett stort plus.

Önskar er en fin måndag!
Kram M <3



Inga kommentarer: