fredag 23 februari 2018

Vaslycka och ett skönhetserbjudande

Inlägget innehåller adlinks





FREDAG och våra OS-hjältar fortsätter leverera! Kom precis hem från en runda i stan och mannen som är hemma och är sjuk satt i upprätt läge och hejade på med sin kraxiga röst.

När jag lastat in helgens matkassar i bilen på väg från ICA plingade det till i mobilen och ett sms om att ett paket fanns att hämta på posten. Tjoho, ett paket jag väntat på sååååå länge. Jag beställde en riktigt snyggvas före jul och den har varit restad sedan dess.

Vilken vas är det då som får mitt hjärta att slå lite snabbare? Jo, lilla Pallo Junior i svart!


Materiell lycka kan tyckas men det kan man väl få gotta sig i ibland? Jag tycker den är så oerhört vacker och priset är ju lite mer plånboksvänligt en den stora Pallo-vasen som man bara kan drömma om.... Dessutom köpte jag den till rabatterat pris.


Jag var ju bara tvungen att kika in om den nya lilla blomsterbutiken i stan för att se om jag hittade något att stoppa i min nya lilla kärlek. För det kunde ju absolut inte vänta!

Solspegeln hittar du här. Sideboardet Carrie hittar du här.


Och se det gjorde det! Hittade alldeles utsökta sibiriska vallmo i en helt ljuvlig nyans och de var så där spretiga och bångstyriga som jag hade sett framför mig skulle få premiärpryda vasen.


Vasen hittar du bland annat här.


Jag gillar att shoppa på nätet, det kan jag verkligen inte sticka under stol med... Tror nästan inte att jag köper något till ordinarie pris längre utan passar på när det kommer något erbjudande man kan ta del av. Så är det ju supersmidigt för mig också som bor i en liten stad (eller utanför en liten stad) där utbudet är minst sagt begränsat....

Skönhetsprodukter är ju perfekt att shoppa på nätet och idag har jag två bra erbjudande till er:


Köp produkter för 499 kr & få 50 kr i rabatt, Köp produkter för 799 kr & få 100 kr rabatt, Köp produkter för 1099 kr & få 200 kr rabatt. Gäller till och med 3/3-18 och du hittar erbjudandet här.

Alla nya kunder får dessutom10% rabatt med koden Happy10* 

*Gäller ej varumärkena bareMinerals, Biotherm, Cacharel, CCS, Clarins, Compagnie de Provence, Design.Me, GHD, Grazette of Sweden, Guy Laroche, Hanz de Fuko, Kérastase, KMS, L'anza, Le mini Macaron, Lernberger Stafsing, Löwengrip Care & Color, Marc Ibane, Maria Nila, Maria Åkerberg, MoroccanOil, Olaplex, Sensai och Xlash. Kan ej kombineras med andra kampanjer eller rabattkoder. Gäller ej duos och trios.

Önskar er en toppenfin fredag och håll tummarna att jag håller mig frisk!
Kram M <3

Inga kommentarer: