måndag 21 maj 2018

Morsdagstips från mig

Inlägget är ett samarbete med Royal Design och innehåller adlinks





Igår firade vi mammorna i familjen och Morsdag. Ja, jag vet en hel vecka för tidigt men nästa vecka njuter vi av söndagen med goda vänner i Toscana.

Så jag har redan överlämnat presenten till min mamma men jag tänkte passa på att tipsa er om detta jättefina erbjudande om du funderar på vad du ska köpa till din mamma eller varför inte till dig själv!



Något väldoftande och lyxigt i fin presentförpackning, vem kan motstå det.... Jag pratar om Rituals gåvoset Sakura som innehåller duschskum, bodylotion och kroppsskrubb.

Sakura kollektionen är inspirerad av den årliga japanska traditionen med fallande blomsterblad som representerar lycka, kärlek och nytt liv med en ljuvlig doft av körbärsblom. Jag älskar själv Rituals produkter och speciellt duschskummet, man blir helt beroende av den lätta moussen och kroppen blir silkesmjuk efteråt. Just Sakura är min favorit så - KLICK.



Vill man komplettera kanske detta fina doftljus med doft av Prosecco från Voluspa kan passa. KLICK.

Hittade en alldeles underbar vas också när jag kikade runt - Woodrose från Lene Bjerre - just nu endast 255 kronor! KLICK.





Inga kommentarer: